۷ پاسخ

عزیززززم خیلی خوبه که با اون لحن بامزشون هی میپرسن پسر منم همینجوریه

این یعنی خیلی باهوشه

پسرمن اینجوری بود هنوز که ۷سالشه زیاد سوال میپرسه و کنجکاوه

مثله دختر من ،کل روووووز در حال سوال پرسیدن 😅🤦🏾😍

دختر من واسه هرچیزی که بهش میگم یه چرا میگه چرا چرا چرا

دخترتون خیلی باهوشه که این سوالا رو میپرسه

خوبه که باهوشه بچت

سوال های مرتبط