عزیززززم خیلی خوبه که با اون لحن بامزشون هی میپرسن پسر منم همینجوریه
این یعنی خیلی باهوشه
پسرمن اینجوری بود هنوز که ۷سالشه زیاد سوال میپرسه و کنجکاوه
مثله دختر من ،کل روووووز در حال سوال پرسیدن 😅🤦🏾😍
دختر من واسه هرچیزی که بهش میگم یه چرا میگه چرا چرا چرا
دخترتون خیلی باهوشه که این سوالا رو میپرسه
خوبه که باهوشه بچت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.