بنظر من همه چیییی فقط و فقط به اخلاق خود مرد بستگی داره
خیلی زنا اخلاقا و رفتارای درستی ندارن حتی از نظر ظاهری خیلی معمولی رو به پایینن ولی شوهراشون اینارو حلوا حلوا میکن بهشون احترام میزارن
برعکسشم هست
زنای خوشگل ، خوش اخلاق ، فداکار ، خونه دار همه چی تموم میبینی یه شوهری گیرشون میاد تر میزنه به سرتاپای زن بدبخت
مشکل اکثر خانوما اینه قهر میکنن میرن یا زود راضی میشن برمیگردن یا میترسن
من بارها بحثم شده با همسرم در خونه رو باز کردم گفتم بروبیرون اونم خیلی شیک رفته چرا من برم؟به همین اندازه خانوما سهم دارن از زندگی یا اینکه کسی دست دراز کنه یا فحش بده چرا باید سریع اشتی کرد؟پس حرمت زن چیمیشه؟بخاطر بچه؟ چر ت و پ رته همه ش
این زنه که یاد میده چه رفتاری باهاش بشه
حقیقتا من یکی از همون خانومام که شوهرم همیشه پشتمه و طرفمه
ولی من کاری نکردم خودش خصلتش همینه همیشه همه جا بهم احترام میذاره
البته که منم خیلی بهش احترام میذارم
اونم متقابلاً رفتارای منو جبران میکنه
ما تو خونه خیلی دعوا میکنیم وقتی جایی میری خیلی باهم صمیمی هستیم انگار چیزی نیست و خدایی من تاهنوز ندیدم مادر شوهرم پشت سر حرفی بزنه اگه ام بزنه من خبر بشم جرش متم به شوهرم میگم مامانت اینجوری میگه شوهرم به من میگه تو چیزی نگو رابطه با اونا خراب نشه من میگم اگه هم ناراحت شد از من ناراحت بشه من پسرش هستم چیزم نمیشه دو سال پیش برادر بزرگش بهم یک حرفهای زد منم گفتم به شوهرم اونم به داداشش گفت که تو خق نداری سری زنی من داد بی داد کنی بجز خودم کسی خق نداره ب خاطر من یک سال نیم قهر بود ولی کلن حرف از خانواده شوهرم میشه سردرد میشم از بس بدم میاد
شوهر منم همینه مگه نباید همه همینجوری باشن؟🥲
یقین چیزشون از طلاس🫠🫤😶😂
من پسرم تشنج کرد بردیم متخصص مغز اعصاب بعد خواهرشوهر م ازیه متخصص دیگه وقت گرفت پیش اونم ببریم نظرشو بگه ناگفته نماند من ۵تاخواهر شوهر مجرد دارم کوچیکه ۴۲سالشه رابطمون خیلی خوبه باهم من گفتم محیطاونجا بده به خواهرت بگو نیاد باما ناراحت میشه ولی توپیدم بهش که اون یکی خواهرش خیلی توکارام و بچه داریم دخالت میکنه حتی خواهراشم باهاش دعوا میکنن ولی حالیش نیس خلاصه که شوهرم زنگ زد به خواهرش که زنم میگه تونیا بعدم بامن دعوا کرد منم عصبی شدم البته بی احترامی نکردم اونم دوتا زد تو سرم منم کولی بازی درآوردم که دیگه نمیمونم باهات خواهراش اومدن التماس که تورو خدا بخاطر بچه کوتاه بیا و چندتاهم حرف به برادرشان ولی بازم اسم خواهراش بیاد دعواعه میگه حق باتوعه ولی ناراحتم میشه ازم
فقط شانس
تایپیک منم بخونید 😭😭😭😔
مهره مار دارن اونا
حتی وقتایی که از مامانش عصبیم باهاش حرف میزنم بیشتر وقتا سکوت میکنه و میگه حق با توعه
هی خواهر ماهم عین همینیم دایی هامون زن زلیل مادرمون از دست شوهر یه روز خوش ندیده شوهرم هم طرف ننه بیشورش هس چون به قول جاریم طلسمش کرده زنیکه
ادامش اینجاس 💔😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.