۴ پاسخ

من بخاطر بارداری مجدد از سینه گرفتم بجاش شیرخشک دادم راحت ول کرد ولی موندم چجوری از شیرخشک بگیرم خسته شدم هی از خوابم میزنم شیرخشک درست میکنم بخاطر بارداری هم خوابم زیاد شده هم حالم نرمال نیست

ازچسب سیاه هم‌میزنم دخترم میترسه بهش میگم سینم‌درد شده

من یهو از شیر گرفتم شبا بهش یخمک باز شده بهش میدادم سر سینت چسب برق سیا بزن

باید به تدریج باشه
اول تعدادشو کم کنی
بعد که یک بار شد ساعتشو به تعویق بندازی
وقتی گریه میکنه شیر میخواد یکم اب بهش بدی و با آرامش بغلش کنی تا گریه ش تموم بشه

سوال های مرتبط