من تا ۳ماهگی آروغش و میگرفتم
تاسه ماه
من تا دوماهگی گرفتم بعدش هردفعه شیرمیدادم همینکه بلندش میکردم آروق میزد الانم همینکه شیرمیخوره بلندش میکنم آروق میزنه
بچم سه ماهشه دیگ آروغشو نمیگیرم آرومه
۶ ماهگیمیگن گردنمیگیره
تا هر وقت خودش بشینه آروغ بزنه
تا ۴ ماهگي باید آروغ بگیریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.