مامانا بچتون مستقل بازی میکنه

۱۲ پاسخ

اره ….گاهی من یا باباش باهاش بازی میکنیم بیشتر مواقع خودش

اره بازی میکنه

خودش بازی میکنه هر موقع بازی میکنه میرم پیشش میگه برو یه دادش ۱۵دماه داره بیشتر باهمن دعوا میکنن بغل میکنن با من کاری ندارن

وقتی باباش خونه نیست آره خودش تنهایی بازی میکنه منم گاهی باهاش بازی میکنم ولی باباش که خونه باشه فقط با باباش بازی میکنه دهنشو صاف میکنه

گاهی اوقات که حوصله داشته باشه در حد یه ربع اره😅
ولی بیشتر وقتا نهههه

نه اصلا

اره با خودش بازی میکنه اکثر اوقات چون همیشه تنهاست

ن بابا اصلااااا

نههههه🫠🫠

۹۵ درصد مواقع من باید باشم

نهههه منم باید باشم یا باباش

نه والا

سوال های مرتبط

مامان آقا محمدطاها مامان آقا محمدطاها ۳ سالگی