دارم خيلي كمش ميكنم روزا بيشتر غذا ميان وعده ميدم بدنم واقعا ديگه كشش نداره 😐دكترش گفت غذا بايد بيشتر بدي كه كلي استقبال كردم
من به دخترم تا ۱سال و ۸ماهگی شیر خودمو دادم. از یک سالگی یه وعده یه وعده حذف کردم تا ۱/۸ سالگی دیگه کامل گرفتم. خیلی راحت بود اینجوری
من تا ۱ سالگی میدم دیگه نمیکشم واقعا
بله من نظرم 2سالگیه
من تا دوسال میدم
واقعا نمیدونم. میحوام از ۱۸ ماهگی کمش کنم ک ۲ سالگی کامل گرفته باشم
بدبختی فقط با شیر میخوابه اونو نمیدونم چ کنم
یکسال و ۸ماهگی
من تاد۱۸ ماهگی میخوام بدم
۱۸ماهگی
دوساله دیگه آره
بستگی به بچه داره اگه کمتر بخوره زودترم میشه گرفت
زن داداشم دخترشو دو سال و دوماه بود از شیر گرفت میگفت چون دختر از ارث محروم باید دوماه بیشتر بدی😂
احتمالا یکسال و نیم
منم نمیدونم چند وقت باید بدم ولی دکتر دخترم میگفت تا 2.5سالگی ولی واقعیت در توانم نیست اون همه من نهایت نهایت تا دو سال بدم دیگه
نمیدونم فکر کنم تا یک سال و نیم بدم فقط چون خسته شدم دیگه از طرفی جدیدا گاز هم میگیره همش نوک سینه ام درد میکنه
بهتره بدی دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.