غزه کجا بود والا من میرم بیرون هیچ خرابی نمیبینم
میگن تهران کلاصاف کردن
ما وسط شهریار و رباط کریمیم از صبح دارن میزنن و صداشو میشنویم گاهی هم خونه هامون میلرزه همین الان یه پهباد منفجر شد یه صدای وحشتناکی داشت
محلهای رو دارن میزنن
منطقه شش تهران سمت نجاتاللهی بنظرت وضعیت چطوره ؟
بله میزنن
اره زدن الان 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.