اراک کجا زدن
#فرزنذ پروری

۵ پاسخ

سپاه اراک و زدن

من ازتهران فرارکردم اومدم اراک 😂😂😂

اعلام کردم از 11ب بعد هیچ انفجاری رخ نداده صدای پدافنده ارامنه ک اومده

منم صدا شنیدم نمیدونم کجا بود

منم شنیدم صدارو ولی نمیدونم کجارو زدن

سوال های مرتبط

مامان خوشمزه هام 🍭🍯 مامان خوشمزه هام 🍭🍯 ۲ سالگی
مامان ارسام مامان ارسام ۲ سالگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۲ سالگی
مامان نوا مامان نوا ۲ سالگی