دیگه وقتی مدرسه زدن حتنا دادگستری هم میزنن بیشرفا
کاراینامعلوم نیس
چی بگم اگه بگم آره دروغ بگم نه دروغ اگه خیلی نزدیکی عقل حکم میکنه دورشو از اون محوطه
ایست بازرسی ها رو میزنن که بتونن راجت زمینی وارد کشور بشن
والا خونه ما هم نزدیک سپاهه هم ستاد هم دادگستری هم پمب بنزین خیلی هم نزدیک
ولی چاره چیه
توکلم به خداست کجا بزارم برم زندگیم تو این خونس 😔میمونم اگه زدم تو خونه خودم بمیرم
اره سمت مارو زدن
چرا ادارات دولتی رو تعطیل نمیکنن شوهر من هم شیفت گذاشتن چند روز بره اداره دارم دق میکنم میترسم بزنن چکار کنممیگم نرو میگه نمیشه اخراجم میکنن 😢
خونه مامان من و دادگستری فقط یک آپارتمان بینشون هست من خیلی نگرانشونم
چقد نزدیکی اگه در حد یک یا دوکوچه فاصله داری نترس.
خدا کنه ایست بازرسی و اتوبان نزن خدایی مردم گناه دارن ☹️☹️😭
بله امکانش بالاس اگه نزدیکین خونه نمونید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.