۸ پاسخ

۲ مای بیبی باید کم کم برم سه منتظرم تموم شه۲ برم سه اخه اذیته بچه

بستگی ب وزنش داره

سایز دو از ده روزه حال ردش میمونه منتظرم تموم بشه سه ببندم

سایز 2 بزرگ میبندم، مای بی بی

سایز ۲ مای بیبی

2میبندم

من ۲ مارک مای بیبی

من از یه ماهگی ۲ بستم،توچی؟؟

سوال های مرتبط