۲ مای بیبی باید کم کم برم سه منتظرم تموم شه۲ برم سه اخه اذیته بچه
بستگی ب وزنش داره
سایز دو از ده روزه حال ردش میمونه منتظرم تموم بشه سه ببندم
سایز 2 بزرگ میبندم، مای بی بی
سایز ۲ مای بیبی
2میبندم
من ۲ مارک مای بیبی
من از یه ماهگی ۲ بستم،توچی؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.