نه اصلا از ساعت ۷ عصر تا ۱۰ شب خفیف
فقط چن بار داشتم. اوایل از بعداز ظهر تا اخر شب معده درد خیلی اذیت میکرد.هفته ۱۱و۱۲ اینا صبا دوسه بار حالت تهوع داشتم فقط
من دختر دارم صب تهوع دارم ولی ربطی بهم ندارن عزیزم
اره داشتم ولی ربظی به جنسیت نداره
نه اصلا... البته همه مثل هم نیستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.