مامانی که پسر باردارن‌ تهوع صبحگاهی هم داشتین

۵ پاسخ

نه اصلا از ساعت ۷ عصر تا ۱۰ شب خفیف

فقط چن بار داشتم. اوایل از بعداز ظهر تا اخر شب معده درد خیلی اذیت میکرد.هفته ۱۱و۱۲ اینا صبا دوسه بار حالت تهوع داشتم فقط

من دختر دارم صب تهوع دارم ولی ربطی بهم ندارن عزیزم

اره داشتم ولی ربظی به جنسیت نداره

نه اصلا... البته همه مثل هم نیستن

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری