مامانا پسر دار حالت تهوع صبح گاهی هم داشتین

۷ پاسخ

چه ربطی به پسرداربود اکثر دختر یا پسر تهوع هست

آره من سر بارداری ؟سر اولم خیلی حالت تهوع داشتم تا سه ماه با سر درد که باید سرم میزدم تا سردردم خوب میشد

همین الان بالا اوردم🫠

من تا ماه سوم نداشتم از ماه سوم شروع شده

من ندارم اصلا

من سر پسرم قشنگ چهارماه حالت تهوع داشتم بی اشتها شده بودم ولی سر این دومی حالت تهوع ندارم خیلی ضعف میکنم

من سر دخترم نداشتم خیلی حاملگی خوبی داشتم.این دفعه هم خداروشکر فعلا خبری نیست

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد قصد بارداری
مامان دلوین وتودلیم🩵 مامان دلوین وتودلیم🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری