چه ربطی به پسرداربود اکثر دختر یا پسر تهوع هست
آره من سر بارداری ؟سر اولم خیلی حالت تهوع داشتم تا سه ماه با سر درد که باید سرم میزدم تا سردردم خوب میشد
همین الان بالا اوردم🫠
من تا ماه سوم نداشتم از ماه سوم شروع شده
من ندارم اصلا
من سر پسرم قشنگ چهارماه حالت تهوع داشتم بی اشتها شده بودم ولی سر این دومی حالت تهوع ندارم خیلی ضعف میکنم
من سر دخترم نداشتم خیلی حاملگی خوبی داشتم.این دفعه هم خداروشکر فعلا خبری نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.