وای خدا امشبم باز کاشان رو زدن😭😢

۶ پاسخ

الان چندتا جنگنده از بالا سر ما رد شدن رفتن سمت شما

امشب کجارو زدن
خیلی بد بود

ببین مثلا بالاپشتمون آسفالت میکنن اونجوری صدا میاد،اون جنگنده س؟؟ بعد برای ما صدا میاد و قطع میشه یعنی در حال عبوره؟؟ برای شما میزنه یعنی صدای انفجار میاد؟؟

اولین باره ؟

الان زدن؟

به شدت ترسناک بود
مخصوصا صدای جنگنده

سوال های مرتبط

مامان لنا جون مامان لنا جون ۱ سالگی
مامان آیهان(فندوق) مامان آیهان(فندوق) ۱ سالگی
مامان رادوین👶🏻 مامان رادوین👶🏻 ۲ سالگی