#پوشک#مولفیکس#شیرخشک
کجا رو زدن باز خدا

۱۰ پاسخ

😭😭😭

صداش خیلی نزدیک بودمن انقدترسیدم قلبم داره محکم میزنه هنوز

امادگاه و انبار نفت سلطانیه

خونه ی ماام لرزید کلا

فک کنم باز پادگان بود چون دور بود صدا

منم شنیدم کدوم سمت میشید ما شهرک غرب

کجای زنجانی؟

همه جارو دارن میزنن دیگه

فقط دعا کنیم امشب که شب ۱۹ ماه رمضان هست
این جنگ زودتر تموم بشه

وای وحشتناک بود خونه لرزید

کجای زنجان میشید؟

سوال های مرتبط

مامان 🌺لیان 🤱🏻 مامان 🌺لیان 🤱🏻 ۲ سالگی
مامان آیهان(فندوق) مامان آیهان(فندوق) ۱ سالگی
مامان بانوی کوچک مامان بانوی کوچک ۱ سالگی