تو هم تا خانواده اون اومدن از خونه برو بیرون اگرم پرسیدن بگو به خاطر همین موضوع والا
اینکار خیلی بی شخصیتی عه!!!
چون گفتی خانواده ات خیلی کم میان اگه هر روز میومدن میگفتم اوکی عب نداره دیر اومده
با مرد جماعت باید مثل خودش بود مخصوصا سراحترام پدر مادرها یناه شوهرم لج کرده بود خونه بابام اینا تمیومد منم نرفتم خودش جر داد بیا بریم اینا گفتم احترام دوطرفه است نرفتم بعداز یماه اول امد خونه پدرم اینا بعدش رفتم خونه مدرش تو هم همین جور بی اخترامی کن به خانوادش ببین چه واکنشی نشکن میده
توام بگو مامانت اینا بیان منم میرم بیرون خونه مامانم میرم اصلا دیر میام غذا حاضری بگیر برا خانوادت ببینم خوشت میاد
مشکلی داره با خانوادت؟ شاید ناراحته ازشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.