بچها مشهدو زدن باز؟

۱۴ پاسخ

جنگنده از بالا سرمون رد شد گفتیم الان میزنه ک .چند کیلومتر اونورتر رو زدن شرکت نفت عسگریه . روبرومونه هنوز ک خاموش نشده

وای کجای مشهد زدن ؟؟؟

آره جای خونه ی ما بود خیلییییی صداش بد بود بخدا تاالان تموم بدنم میلرزه

اره من دیدم تو جاده بودم

خانم ها اینقدر نگران نباشید کاری به ما ندارن مگه خودمون با این حرف ها گرا بدیم پس لطفا نه نگرانیتون نه ترستون رو خواهشا ابراز نکنید خود لعنتیشون گفتن اینجا دوره و نمیتونن بزنن همه ی این صپا ها هم پدافنده که عمل میکنه برای محافظت

میگن جنگنده اومده

خانم ها کجا زدن تو روخدا بگین داداشم پادگانه

دو‌روز نزد دوباره امروز شروع کرد

خدایاااا کی تموم میشه

چ صدای بدی بود

من تازه داشتم میگفتم خداروشکر شهر ما امنه

کجا رو زدن.شیشه های ما لرزید

کجا رو زدن؟صبح زده؟

آره.

سوال های مرتبط

مامان آیهان(فندوق) مامان آیهان(فندوق) ۱ سالگی
مامان رادوین👶🏻 مامان رادوین👶🏻 ۲ سالگی
مامان 🌺لیان 🤱🏻 مامان 🌺لیان 🤱🏻 ۲ سالگی