بچه ها شهراتون ارومه؟
خوبید
امشب باز زدن؟

۱۱ پاسخ

درخواست بده بحرفیم

دیگه جایی نمونده که نزده باشن

اکانت جدید😂✌️

شهر ما هم از ظهر آرومه

زوده الان از ساعت یک به بعد چنان میان یهو میپری 🤦‍♀️ ولی برای مردم انگار عادی نمیترسن

خداروشکرازدیشب خبری نیست

تو ساک جمع کردی؟وای من خیلی استرس دارم

الان ی موشک منهدم کردن بقیشو خدا بخیر کنه

فعلا دارن برامون چرب میکنن

زوده الان دو نیم به بعد میترکوننمون

دو سه ساعته ارومه
امشب شب پر سروصدایی خواهد بود

سوال های مرتبط