وای یا خدا اهواز رو الان شدید زد
#گهوار#
#پوشک

۱۰ پاسخ

اهوازیا رکوئست بدین منم اهوازی ام همو داشته باشیم💕

اره‌ما هم سمت کورشیم شنیدیم نمیدونم کجا بود

وای خیلی بد بود

من هیچی حس نکردم خونمون گلستان هستن کی زدن؟؟؟

کجاشو زدن 😓

😭😭😭😭

کجای اهواز رو زدن

چرا تموم نمیشه خدایا 😫

خدا ازشون نگذره برا ساعت 5اومدن

صبونه رو زدن و شروع کردن🤕

سوال های مرتبط

مامان 🌺لیان 🤱🏻 مامان 🌺لیان 🤱🏻 ۲ سالگی