۵ پاسخ

من این دردا رو توی ۳۰تا ۳۳ هفته داشتم بعدش پیاده روی رفتم روز نیم ساعت ،دردام از بین رفت الان اصلا ندارم درد واژن و اینا
از بی تحرکیه البته اوایلش که پیاده روی میرفتم بیشتر شدا ولی بعد چند روز دردام رفت

منم‌همینم.منیزیم میخورم و شکمم رو موقع حرکت میبندم

من وقتی زیاد دراز بکشم اینجورم
دکتر گفت کمپرس اب گرم بزارم

منم دارم دیونه میشم از حجم درد زیاد،هم استخون واژن هم کمر درد و رگ سیاتیک هم زیر سینه سمت چپم درد میکنه🥺

منکه یه کمردری اومده سراغم نه میشه بشینم نه دراز بکشم اصلا آروم نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی