من این دردا رو توی ۳۰تا ۳۳ هفته داشتم بعدش پیاده روی رفتم روز نیم ساعت ،دردام از بین رفت الان اصلا ندارم درد واژن و اینا
از بی تحرکیه البته اوایلش که پیاده روی میرفتم بیشتر شدا ولی بعد چند روز دردام رفت
منمهمینم.منیزیم میخورم و شکمم رو موقع حرکت میبندم
من وقتی زیاد دراز بکشم اینجورم
دکتر گفت کمپرس اب گرم بزارم
منم دارم دیونه میشم از حجم درد زیاد،هم استخون واژن هم کمر درد و رگ سیاتیک هم زیر سینه سمت چپم درد میکنه🥺
منکه یه کمردری اومده سراغم نه میشه بشینم نه دراز بکشم اصلا آروم نمیگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.