۹ پاسخ

منم شدید دارم بهتر نمیشه؟!

منم تو این هفته که اومدم درد لگن و.... دارم

آره عزیزم استراحت کن

طبیعیه هرچند هرچی هفتت بالاتر میرع بیشتر میشه دردش 🤕

متاسفانه منم چند هفته هست
درگیر دردم

منم دوروزه خیلیی کشاله رانم درد داره اذیتم واقعا

بلهههه
تا آخر هست باهات

واقعا منم همینجوری هستم عجب دردای

متاسفانه بله
منم همینم

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسته جان👶💙 مامان پسته جان👶💙 ۱ ماهگی