خانما هم هفته من ، درد واژن و لگن طبیعیه ؟

۳ پاسخ

اره. لامصب آدمو میکشه

خب ببین عضلات کش میان بچه داره بزرگ میشه پس به استخوان ها فشار میاد ولی اگر ورزش های لگنی و یوگا و حرکات کششی که ضرری داخل بارداری نداره انجام بدی این دردارو نداری
من که نداشتم خداروشکر یعنی داشتم ولی تا ماه پنجم چون من تقریبا از ماه سوم تا پنجم استراحت بودم و از ۲۰ هفته که یوگا کردم خداروشکر این دردا و عوارض بارداری برام کم و کمتر شد

از نظر دکترا این درد لعنتی طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آوا و آیهان مامان آوا و آیهان ۱۰ ماهگی
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۱۱ ماهگی