۵ پاسخ

من درد سیاتیک دارم🫠🤦‍♀️کاملا حس فلجی دارم

منم دارم واژنم مثل وقتایی که پریود بودم داخلش سوزش هم داره😑

آره عزیزم هفته های آخر بدترم میشه

اره عادی

درد واژن وقتی بلند میشم راه میرم، یا این پهلو به اون پهلو میشم خیلییی زیاده

سوال های مرتبط

مامان جون جونچه🩵 مامان جون جونچه🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آوا و آیهان مامان آوا و آیهان ۱۰ ماهگی