مامانا درد لگن و واژن طبیعیه تو این هفته ها

۴ پاسخ

اوه من ۵ ماهگی دارم اونم درحدی که انگار استخونم شکسته🫤

اره من از ۲۶ هفته دارم انگار استخونای واژنم شکسته راه رفتنم سخته

بله هفته میره بالا بچه هرچی بزرگ تر بشه سنگینی رو ی بدن مادر زیاده لگن و واژن بچع رو نگه میداره مسلما درد زیادی تحمل میکنه.
دردات تا وقتی نرمال باشه طبیعیه مگر بی تابی کنی

من ار ۲۷هفته دارم

سوال های مرتبط

مامان ماهور ♥💗 مامان ماهور ♥💗 ۱۰ ماهگی
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ♥️آیلین✨ مامان ♥️آیلین✨ ۲ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری