دخترا تو هفته من درد واژن،لگن،زیر دل طبیعیه؟

۴ پاسخ

اره منم اینجوریم

اره من از ۳۰ هفته این درد هارو گرفتم بهش میگن ماه درد دکترم گفت بهم

من انگار استخوان واژنم شکسته دیگه خوابیدن و چرخیدن و بلندشدن برام سخته لگنمم جدیدا دردمیکنه

آره

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان آوا و آیهان مامان آوا و آیهان ۱۰ ماهگی
مامان ♥️آیلین✨ مامان ♥️آیلین✨ ۲ ماهگی