خانما تو ۳۲ هفته درد کمر و لگن طبیعیه؟؟

۴ پاسخ

من از ۲۹ درگیرشم😑

من تو ۳۲ هفته خیلی کمر و لگنم درد میکرد اصلا نمیتونستم رو پا وایستم به دکترم گفتم گفت این دردای کاذبه ولی حواست باشه هی نگیره و ول نده..

من ک دکترم بهم شیاف داد تو هفته شما

تو کل بارداری درد کمر ولگن طبیعیه ن تو هفتت

سوال های مرتبط

مامان دختر گلم مامان دختر گلم هفته سی‌وششم بارداری
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۱۱ ماهگی
مامان جوجوممد مامان جوجوممد ۹ ماهگی
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ام بارداری