۵ پاسخ

اما بزرگترا میگن طبیعیه بخاطر بزرگ شدن جنین هست

اما میترسم ، البته دکتر هم گفت باید ۲۴ ساعت باید تحت نظر باشی من بخاطر معاینه بستری نشدم

من رفتم بیمارستان ، سونو داخلی ، انقباض و نوار قلب گرفت ، گفت همه چی خوبه ، دهانه رحمت هم بسته هست

من داشتمش دید همش شیاف برام میتوشت پزشک البته شرایط من عادی نبود

طبیعی هست استراحت من درست میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد