وای من از شیش ماهگی شروع شد نابودم نه میتونم بشینم ن میتونم راه برم وای شلوار بزور بپوشم
موقع پهلو شدن اشکم در میاد شدت درد واژنم استخوان نابودم کرده
اره هی بدترم میشه من که زایییدمم هنوز لگنم درد میکنه😂
اره برا من از ۳۰ شروع شده بود
طبیعیه تا آخر این دردا هست
اره درد لگن هم دارم درد باسن و درد استخوان واژن که افتضاح
اره عزيزم طبيعيه
منكه از ماه دوم بارداري شروع شده بود😅😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.