مامانا درد لگن تو هفته ی ۳۲ طبیعیه؟؟

۶ پاسخ

وای من از شیش ماهگی شروع شد نابودم نه میتونم بشینم ن میتونم راه برم وای شلوار بزور بپوشم
موقع پهلو شدن اشکم در میاد شدت درد واژنم استخوان نابودم کرده

اره هی بدترم میشه من که زایییدمم هنوز لگنم درد میکنه😂

اره برا من از ۳۰ شروع شده بود

طبیعیه تا آخر این دردا هست

اره درد لگن هم دارم درد باسن و درد استخوان واژن که افتضاح

اره عزيزم طبيعيه
منكه از ماه دوم بارداري شروع شده بود😅😅

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته چهلم بارداری
مامان آوا و آیهان مامان آوا و آیهان ۱۰ ماهگی
مامان دختر گلم مامان دختر گلم هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیا مامان لیا ۱۱ ماهگی