وای این درد لگن پا درد و درد واژن طبیعیه؟

۶ پاسخ

من دارم روزشماری میکنم دیگه بخاطر این درد😓☹️

از ساعت ۲،۳ از درد کشاله رون و لگن بیدارم
و کاش میشد بی حس کرد

آره عزیزم دیگه این دوماه آخر هر لحظه باهامونه🥴

من هلاکت از این درد ان شاءالله فردا سز میشم دیگه

بله🥲

آره گلم طبیعی منم دارم

سوال های مرتبط

مامان آوا و آیهان مامان آوا و آیهان ۱۰ ماهگی
مامان پسته جان👶💙 مامان پسته جان👶💙 ۱ ماهگی
مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی