من ک از ۱۷ هفته اینا درد استخوان واژنم شروع شد جوری ک تو خوابیدن پهلو ب پهلو نمتونم بشم
اره عزیزم من باسنم خیلی درد میکنه
طبیعیه منم دارم😢حالا من سیاتیک کمرمم گرفته از کمر تا پام درگیره لنگ میزنم راه رفتنی
نه طبیعی نیس، من هروقت درد شدید میگیرم رفتم سونو شدم طول سرویکسم کوتاه شده
حتما سونو بده طول سرویکست کم نشده باشه
اره عزیزم طبیعیه منم استخونای واژنم درد میکنه
عزیز میتونی تحمل کنی؟
منم داشتم و دارم..
ولی قابل تحمله
اره عزیزم کاملا طبیعی هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.