خانوما درد شدید واژن و لگن طبیعیه ؟

۷ پاسخ

من ک از ۱۷ هفته اینا درد استخوان واژنم شروع شد جوری ک تو خوابیدن پهلو ب پهلو نمتونم بشم

اره عزیزم من باسنم خیلی درد میکنه

طبیعیه منم دارم😢حالا من سیاتیک کمرمم گرفته از کمر تا پام درگیره لنگ میزنم راه رفتنی

نه طبیعی نیس، من هروقت درد شدید می‌گیرم رفتم سونو شدم طول سرویکسم‌ کوتاه شده
حتما سونو بده طول سرویکست کم نشده باشه

اره عزیزم طبیعیه منم استخونای واژنم درد میکنه

عزیز میتونی تحمل کنی؟
منم داشتم و دارم..
ولی قابل تحمله

اره عزیزم کاملا طبیعی هس

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان آوا و آیهان مامان آوا و آیهان ۱۰ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری