۳ پاسخ

نه حتما برو دکتر

نه اصلا.....حتما دکتر برو بهت دارو بده خطرناکه یوقت زایمان زودرس نشی

منم نمیدونم طبیعی یانه ب شدت واژنم لگنم ستون فقراتم درد‌میکنه خیلی ب خصوص وقتی میخوام پهلو ب‌پهلو بشم یا بلند بشم و بشینم یک هفته بیشتره درگیرشم کسی‌مید‌ونه‌چرا

سوال های مرتبط

مامان فندوق🎀 مامان فندوق🎀 هفته چهلم بارداری
مامان پسته جان👶💙 مامان پسته جان👶💙 ۱ ماهگی
مامان دختر مامان دختر هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهرسام جان💙🥹 مامان مهرسام جان💙🥹 ۱ ماهگی
مامان مهرسام👶💙 مامان مهرسام👶💙 ۱ ماهگی
مامان افرا🩷 مامان افرا🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری