سلام خانما
درد لگن تو هفته من طبیعیه؟

۶ پاسخ

اره منک شیا خیلی اذیت میشم

همه خانمای باردار این درد و دارن که بهش رگ گرفتگی هم میگن منم اینجوری شدم پامو میزارم زمین دلم میخواد جیغ بزنم تو خواب خیلی عذاب اوره وقتی میگیره

اره دیگه بچه داره جا باز میکنه درد لگنی میگیری منم مثل توام مثل ربات راه میرم

پس چی ک

ازه کاملا

منم دارم

سوال های مرتبط

مامان دختر مامان دختر هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری