سلام خوبین درد لگن تو هفته من طبیعیه؟؟

۶ پاسخ

منیکه لگنم کوچیکه.. بخاطر تپل بودن

بچه هی بزرگ ترمیش فشار میاد ب لگن طبیعیه اصن

من ازاول درد لگن داشم 😂

منم خیلی درد دارم انگار فلج میشم
میگن ازین ب بعد بدترم میشیم😮‍💨

منم خیلی دارم فکر کنم طبیعیه

بله احتمالا بچتون دختره؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق🎀 مامان فندوق🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان الماس💎💞💕 مامان الماس💎💞💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری