سلام خانومم
من سیسمونی با قیمت اقتصادی میفروشم میتونم بگم کیفیتمام بالا و قیمتشم خیلی مناسبه
لبلس برای بدو تولد تا ۸ سالگی داریم
ارسالمونم به سراسر ایرانه
یه سر به کانال روبیکام بزن پشیمون نمیشی
@sismoonyy
اره من از اول بارداری لگن راستم میگرفتم ولی با ماساژ خوب میشدم
الان دو هفتست که دیگه شدید شده درد و گرفتگیش
عزیزم من دوهفتست میگذره از سرکلاژم امروز حس سنگینی دارم توهم داشتی؟یعنی طبیعیه یا سرویکس میاد پایین اینطوری میشه
منم درد لگن میگیرم فک کنم طبعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.