خانوما درد لگن تو هفته من طبیعیه؟؟

۴ پاسخ

سلام خانومم
من سیسمونی با قیمت اقتصادی میفروشم میتونم بگم کیفیتمام بالا و قیمتشم خیلی مناسبه
لبلس برای بدو تولد تا ۸ سالگی داریم
ارسالمونم به سراسر ایرانه
یه سر به کانال روبیکام بزن پشیمون نمیشی

@sismoonyy

اره من از اول بارداری لگن راستم میگرفتم ولی با ماساژ خوب میشدم
الان دو هفتست که دیگه شدید شده درد و گرفتگیش

عزیزم من دوهفتست میگذره از سرکلاژم امروز حس سنگینی دارم توهم داشتی؟یعنی طبیعیه یا سرویکس میاد پایین اینطوری میشه

منم درد لگن میگیرم فک کنم طبعیه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهرسام👶💙 مامان مهرسام👶💙 ۱ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر مامان دختر هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان الماس💎💞💕 مامان الماس💎💞💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته بیست‌وچهارم بارداری