بچه ها این دونه ها جیه رو دست بچم اصلا برجسته نیس

تصویر
۷ پاسخ

شربت سیتریزین بده

فقط دستش زده؟؟؟؟
بنظرم یه دکتر حتما ببر
پسر منم همینجوری بود بردم دکتر مشکل از پلاکت خونش بود

تب نداشته اخیرا؟

حساسیت هست احتمال زیاد

عزیزم ببر دکتر نشون بده

شاید مخملک هست

من دخترم اینجوری شد دکتر گفت اگزمای پوستیه پماد ساختنی داد

سوال های مرتبط