چقدر سخته ده سال چشم انتظار باشی به ذوق اینکه شااااید بتونی شیرینی ۹ ماه با داری تجربه کنی
ولی نمیشه که نمیشه 💔
ای کاش همه زن ها این انتظار شیرین تجربه کنن🤲
سعی کنین لذت ببرین از این ۹ ماه بعدا پشیمون میشین😂
آره ولی ارزش صبر کردن داره
من میگم کاش میشد زودتر تو بغلمون میگرفتیم به نظرم اونجوری بیشتر میتونیم مراقبت کنیم ازشون
وقتی تو شکم هستن همش استرس 🥲
اره تا نه ماه دوسال طول میکشه
واقعا اصلا روزا نمیگذره
خیلی🥲ولی میگن ارزش صبر کردنو دارع
خیلییییی واقعا خیلی
من داشتم فکر میکردم چقدر ماه سوم طولانیهههه ک پیام شما رو دیدم
خیلی خدایی😭😘
خیلی 😩😩🥹🥹🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.