چه سخته نه ماه انتظار🥲

۹ پاسخ

چقدر سخته ده سال چشم انتظار باشی به ذوق اینکه شااااید بتونی شیرینی ۹ ماه با داری تجربه کنی
ولی نمیشه که نمیشه 💔

ای کاش همه زن ها این انتظار شیرین تجربه کنن🤲

سعی کنین لذت ببرین از این ۹ ماه بعدا پشیمون میشین😂

آره ولی ارزش صبر کردن داره
من میگم کاش میشد زودتر تو بغلمون می‌گرفتیم به نظرم اونجوری بیشتر میتونیم مراقبت کنیم ازشون
وقتی تو شکم هستن همش استرس 🥲

اره تا نه ماه دوسال طول میکشه

واقعا اصلا روزا نمیگذره

خیلی🥲ولی میگن ارزش صبر کردنو دارع

خیلییییی واقعا خیلی
من داشتم فکر میکردم چقدر ماه سوم طولانیهههه ک پیام شما رو دیدم

خیلی خدایی😭😘

خیلی 😩😩🥹🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فراز مامان فراز هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌ام بارداری