۹ماه انتظار خیلی زیاد و سخته🥲😔

۱۰ پاسخ

قشنگ از بارداری استفاده کنید بخوابید بگردید ک بعد زایمان ی خواب میشه حسرت 🫠😂

هفته های اول هم که کلا نمیگذره😐😂

یه چیزی بهت بگم تا 14 هفته انگار تو سرابالایی هستی همچین که از 14 رد شدی تند تند روزا میگذره 😅بخدا منم همین جوری بودم میگفتم خیلی طول میکشه ولی الان افتادم تو سرازیری🥲😂

الان قسمت خوبشه بدنیا بیاد حسرت میمونی صورتتو بشوری😂

وای منم اصلا صبر و طاقت ندارم دلم میخاد زودتر ببینمش شبیه کیه😂🥹

ارههه برای منم خیلی دیر میگذره 🥺

من برعکس میگم کاش یواش تر بگذره قشنگ لذت ببرم از این دوران

دقیقن کاش زود بگذره

من چندین ساله تو سه ماه دومم هستم

اهوم🤧

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فراز مامان فراز هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌وهشتم بارداری