قشنگ از بارداری استفاده کنید بخوابید بگردید ک بعد زایمان ی خواب میشه حسرت 🫠😂
هفته های اول هم که کلا نمیگذره😐😂
یه چیزی بهت بگم تا 14 هفته انگار تو سرابالایی هستی همچین که از 14 رد شدی تند تند روزا میگذره 😅بخدا منم همین جوری بودم میگفتم خیلی طول میکشه ولی الان افتادم تو سرازیری🥲😂
الان قسمت خوبشه بدنیا بیاد حسرت میمونی صورتتو بشوری😂
وای منم اصلا صبر و طاقت ندارم دلم میخاد زودتر ببینمش شبیه کیه😂🥹
ارههه برای منم خیلی دیر میگذره 🥺
من برعکس میگم کاش یواش تر بگذره قشنگ لذت ببرم از این دوران
دقیقن کاش زود بگذره
من چندین ساله تو سه ماه دومم هستم
اهوم🤧
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.