میگم من خیلی ب شکم میخابم.طوریه؟🥲خیلی سخته ب پهلو

۶ پاسخ

من از وقتی فهمیدم حامله ام رو شکم اصلا نخوابیدم یعنی دلم نیمد سعی کن نخابی برا بعدت راحت تره

منکه از موقعی ک فهمیدم باردارم خودمو عادت دادم به پهلو میخابم دیروزم دکتر بودم ازش پرسیدم گفت دیگه اصلا رو شکم نخاب خطر داره

نه عزیزم بچه خودش بهت میگه از کی دیگه نمیتونی درد میگیره نمیزاره بخوابی

کم کم اصلا نمیتونی به شکم بخوابی حالت بد میشع
خودت به پهلو میخوابی راحت تری

عزیزم تا هفته ۱۴ مشکلی نداره بعدش کم کم باید عادت کنی به پهلو بخوابی

من میخام رو ب شکم

سوال های مرتبط