چرا ازمایش ندادی؟
برو ی ازمایش بده اگر مثبت بود سریع برو مطب دکتر
منم چند ماه قبل بعداز ۱۰ روز تأخیر خونریزی زیاد با لخته داشتم، دکترم گفت یه بارداری هایی هست که خودشون توی مراحل اولیه دفع میشن و از بین میرن
برو بتابده ببین بارداری بعدباید بری سونو شاید هماتومه
زیادع خونریزی یا حد لکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.