۵ پاسخ

والاهیچ دردی نداره من سزارینی بودم بعد۲۰روزرابطع داشتم

من طبیعی بودم و دکتر گفت تا 40 روز بعد
ینی الان همسرم اینو تاریخ زده از الان ک چ تاریخی میفته😂😂
و درد هم نه نداشت
یکم میترسیدم اما خوب بود

۲ماه بعد و خیلی درد داشت

تا موقعی ک خونریزی قطع شه دیگه شنیدم سزارین تا چهل روز نباید رابطه داشته باشی
ولی خواهر من طبیعی بود سر 7.8 روز خونریزیش قطع شد و بعد ده روز رابطه داشت

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی