۴ پاسخ

اسپرى يا قطره بينى ( رينوسالتين يا دكوسالين ) بگير بريز تو بينيش ده دقيقه بعد با فين گير خالى كن راحت ميشه

از شیرت دوقطره بریز دماغش

سدیم کلراید بزن ماساژ بده بعد با پوار بکش

قطره از دارو خونه بگیر

سوال های مرتبط

مامان آرشام🩵 مامان آرشام🩵 ۱۱ ماهگی