۲ پاسخ

از سحر امروز خیلی بدجور داره میزنه قشنگ نزدیک خونمون بود صدا هواپیماش و بعد هم م.و.ش.ک پنجره هامون لرزید خیلی صداش وحشتناک بود

تهران ساعت۱۰ زد 😭

سوال های مرتبط