۵ پاسخ

اره خیلی طبیعیه

منم گه گاهی خارش سینه دارم یعضی موقع هم میگیره یهو ول میکنه

من نوک سینه هام میسوزه و خارش گرفته ، بعد چون میخاروندم زخم میشد

طبیعیه بهاطر هورموناته

اینا طبیعیه ۹ ماه قراره هر سری یجا درد بگیره

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری