۶ پاسخ

وای خیلی بده

سلام مامانا .کیا برا جنسیت داخل ۱۲هفتگی گفتن احتمالا پسر هست بعد تو ۱۸هفتگی هم همون پسر بوده؟

هیچی دیگه باید تحمل کنی مراقب باش نخوره ب جایی

من ک فعلا نوکشون زیاد درد نداره ولی خودشون وحشتناکه

تا آخر بارداری دردش ادامه داره؟؟😳🫤😟

هیچی فقط تحمل میکنم🤕🤕

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی