۵ پاسخ

اره گلم منم ورم کردم صبحا هم پاهام میشه مثل بادکنک

منم هی ورمم کم و زیاد میشه یه روزایی دستم مشت نمیشه مخصوصا صبح ها☹️

منم هر روز صبح ورم داره پاهام ،نمک هم استفاده نمیکنم زیاد،فکر کنم بستگی به غذا داره،غذای چربو چیلی بخورم ورمم بیشتر هست

من خیلی وقته ورم دارم.میگن از نمکه حذفش کن شاید حل شد واسه من که نشد

منم یکم حس میکنم ورم پا دارم

سوال های مرتبط

مامان زینب و محمد😍 مامان زینب و محمد😍 ۱ ماهگی
مامان سیدحسین😍🪷 مامان سیدحسین😍🪷 ۱۱ ماهگی