۴ پاسخ

من رفتم افق کوروش گفت کلا کارتاش نمیکشه کلا فاتحه ش خونده س گفت

ملی هنوز سیستمش درسش نشد حالا چ برسه ب سپه

یعنی نمیشه کارت هم کشید یا کارت به کارت

نه هنوز خبری نشده که

سوال های مرتبط

مامان الینا مامان الینا ۲ سالگی