سلام کسی غربالگری اول آزاد رفته ؟
چقدر شده هزینش؟ا
آزمایشش چقدر شده؟

۱۰ پاسخ

برای من شد2200
آزمايش 1200دادم

رو هم 4 تومن
سونو 3
آزمایش 1 و خورده ای

سونو ۲۲۰۰ ازمایش ۱۱۰۰

رو هم سه تومن

سونو ۱۴۰۰ ازاد
ازمایش ۱۲۰۰

ازمایشم فک کنم ۱۵۰۰ اینا

سونوشو من رفتم ازاد ۲۲۰۰ شد ازمایشش رو انجام ندادم

من با بیمه یه هفته پیش ۱۱۰۰

من
باهم شد ۴ تومن
آزمایشش ۱،۱۰۰

من آزاد رفتم سونوش شد ۳۸۰۰ ازمایشش تقریبا ۸۰۰ تومن‌ولی ازمایش رو بیمارستان انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان لیمو کوچولو مامان لیمو کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان نیلماه مامان مامان نیلماه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق🩷🩷 مامان فندوق🩷🩷 هفته بیست‌وششم بارداری