برای من شد2200
آزمايش 1200دادم
رو هم 4 تومن
سونو 3
آزمایش 1 و خورده ای
سونو ۲۲۰۰ ازمایش ۱۱۰۰
رو هم سه تومن
سونو ۱۴۰۰ ازاد
ازمایش ۱۲۰۰
ازمایشم فک کنم ۱۵۰۰ اینا
سونوشو من رفتم ازاد ۲۲۰۰ شد ازمایشش رو انجام ندادم
من با بیمه یه هفته پیش ۱۱۰۰
من
باهم شد ۴ تومن
آزمایشش ۱،۱۰۰
من آزاد رفتم سونوش شد ۳۸۰۰ ازمایشش تقریبا ۸۰۰ تومنولی ازمایش رو بیمارستان انجام دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.