خانما هزینه غربالگری چقدر شده ازاد

۸ پاسخ

غربالگری اول سونو حدود ۱۷۰۰، ازمایش هم حدود ۱۳۰۰

من واسه ازمایش۱۱۰۰
واسه سنو۱۸۰۰
غربالگری دومم ازمایش۳تومن
سنو رو انجام ندادم هنوز

858 بستگی ب شهرتون داره

ان تی ۱۴۸۰ آزاد

عزیزم بستگی به جایی که میری داره
مثلا بعضی جاها کلا آزاد بیمه پایه و تکمیلی رو قبول نمیکنن
من هم اونجایی که رفتم کلا آزاد بود شد ۳میلیون فقط سونو

اینجا انتی ۲و خورده ای درمیاد سونو و آزمایش باهم

غرباگری اول1200غربالگری دومم 3میلیون

1600

سوال های مرتبط

مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا 💙💙 مامان هدیه خدا 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان طلا۵ 🩷👶🌈🩵 مامان طلا۵ 🩷👶🌈🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر مامان پسر هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخترم🎀 مامان دخترم🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسر مامان پسر هفته بیست‌وسوم بارداری