من ماه پیش رفتم شد ۳تومن ازمایش و سونو الان گرونتر شده
سنو انتی 1/500
آزمایش ۱/۸۰۰
برای من شد
جا با جا فرق داره
بعد عید هم فک کنم ۳۰ درصدگرون شدن
من قبل عید سونو ان تی شد ۲۲۰۰
سونو طول سرویکس ۱
جمعا سونو شد ۳۲۰۰
و ازمایش خون عادی رو ندادم
سلفری دادم شد ۸۹۰۰
من ازمایشم1100شد سونوم700
برای من شد ۵ میلیون ۸ فروردین رفتم
سونو ۲۳۵۰
ازمایش ۱۷۵۰
سلفری ۹/۱۰تومنه
من ازمایش ۱وخورده ای
سونو ۲۸۰۰
سونو و آزمایش ۴ تومان
انتی۲/۴۰۰ سلفری۱۳میلیون
۵۰۰ آزمایش
سونو ۱/۲۰۰
سونو آزاد ۲۹۸۰ بیمه نمیدونم ازمایشم ۱۰۴۰آزاد
سونوگرافی مال من شد ۵ میلیون و ۱۴۰
ازمایش شد ۲ تومن
1ملیون تا 1 ملیون پانصد
برا من سونو ۲ تومن
ازمایش یک و ۵۰۰
من دوستان دو روز تاخیرم رفتم سرویس ترشح قهوه ای روشن میبینم یعنی دارن پریود میشم یا بارداریه لانه گزینیه طرف چپم یهو تیرمیکشه
برا من شد ۶۳۰ تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.