خانما از چند روزگی ب بعد‌دگ‌‌ کلاه سر نینی نمیپوشید

۸ پاسخ

من توخونه هیچی سرش نمیزاشتم برای بیرون رفتن فقط کلاه میکنم

4 ماه

از روز 40 به بعد اصولا توی خونه کلاه سرش نمیکنم

من توخونه اصلاکلاه نزاشتم دستکش وجوراب میپوشوندم تا ۲۵روزگی بیرون رفتنی کلاه میزاشتم

من تا الان کلاه سرش میکنم چون سرده

من از حدود ۲۰ روزگی دیگ نذاشتم

۳ ماهگی ب بعد فک کنم دیگ نذاشتم

من 40روزی گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان حسام آرسام وَسام مامان حسام آرسام وَسام ۱ ماهگی