من توخونه هیچی سرش نمیزاشتم برای بیرون رفتن فقط کلاه میکنم
4 ماه
از روز 40 به بعد اصولا توی خونه کلاه سرش نمیکنم
من توخونه اصلاکلاه نزاشتم دستکش وجوراب میپوشوندم تا ۲۵روزگی بیرون رفتنی کلاه میزاشتم
من تا الان کلاه سرش میکنم چون سرده
من از حدود ۲۰ روزگی دیگ نذاشتم
۳ ماهگی ب بعد فک کنم دیگ نذاشتم
من 40روزی گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.