من انتی رفتم گفت بازم بخاطرهماتومم هفته پیش رفتم سونوصددرصدی همونوتاییدکرد😊😊
منم ۴روز دیگه میفهممم😍
عزیزم شما که میخوای جشن بگیری به سونو انتی گفتی جنسیتشو برات حدس نزنه؟
من ۹ فروردین ان تی حدودی میفهمم🥰❤️
آقا میشه به منم ایده بدین من نمیدونم چیکار کنم اصلا برای جشن تعیین جنسیت
من سه روز دیگ🥺🥺🥺
اصن نمیتونم طاقت بیارم
ای خدا خدا دینقیلی رو حفظ کنه 😄😘
من میدونم جنسیت چیه البته نمییتونستم خودمو نگه دارم 😁قرار شده هر وقت شوهرم اومد شهرستان باهم بربم لای درختا تو باغ یدونه از اون رنگا هست میترکونی رنگ میده یدونه از اونا دوتایی یه فیلم کوچولو بگیریم و الکی مثلا سوپرایز شیم 😂فقط برای خاطره
دینقیل ؟؟؟؟😂
دینقیل من دخترهههه ✨
اوخودووو مبارکه😍 انشالله قسمت همه بشه این روزا😅 😍 😍 🫂 🫂 ❤️ ❤️
من میخواستم تعیین جنسیت خانوادگی بگیرم ولی این اوضاع پیش اومد دیگه نشد گفتم بدنیا بیاد یه جشن کوچیک میگیرم .
الان همه چی قط ولی بنظرم یه کیک بگیر. که زن باردار هست و باقاشق برمیداری شکمشو مشخص میشه اونور اینورشم دوتا جام که توش شربت باشه بعد دودست لباس یکی پسر یکی دخترونه بزارر لباسای خودتونم سفید باشه بادکنکای صورتی آبیم بزار سقف
منم بعد عيد ميفهمم😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.